Pristatymas
1. „Viskas čiužiniams“ įsipareigoja prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes gavimo. Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai „Viskas čiužiniams“ sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, „Viskas čiužiniams“ įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą bei asmenį, kuris priims prekes.
3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti „Viskas čiužiniams“ pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
4. Klientas privalo nedelsiant informuoti „Viskas čiužiniams“ elektroniniu paštu jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.
5. Jeigu Klientas neatsiima prekių laiku ir jos yra grąžinamos "Viskas čiužiniams", tuomet Klientas privalo padengti pakartotinio siuntimo išlaidas.